Konrad Zatorski
ul. Sienkiewicza 20, 95-100 Zgierz

NIP: 7322134862

Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 537836277
Kontakt mailowy: biuro@miko.com.pl

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Potrzebujesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie i warunkach współpracy? Odpowiadamy na najczęściej zadawane przez kupujących pytania.


 

Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie firmy?

Oczywiście – zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, który mieści się w Zgierzu, przy ul. Sienkiewicza 20. Tam też można osobiście odebrać zamówienie złożone w naszym e-butiku.

 

Gdzie produkowane są ubrania dla kobiet od Miko?

Wszystkie ubrania damskie Miko produkowane są w 100% w Polsce. Mamy własną szwalnię, krojownię oraz projektantów. Działamy w Zgierzu, miejscowości w województwie łódzkim. Także materiały, które stosujemy do szycia odzieży Miko, w większości przypadków pochodzą od polskich dostawców i producentów. Możesz mieć 100% pewność, że kupując w Miko, wspierasz polską firmę.

 

W jakich warunkach produkowana jest odzież Miko?

Dbamy o jak najlepsze warunki dla naszych pracowników – każde ubranie produkowane w Miko powstaje w godziwych i sprawiedliwych warunkach pracy. Stawiamy sobie bardzo wysokie wymagania, a tego, co najlepsze wymagamy także od naszych dostawców. Pracujemy w duchu fair play – pracownicy są dla nasz ważni. Z uwagi na to, że jesteśmy w pełni rodzinną firmą, ich także traktujemy jak swoich bliskich.

 

Z jakich materiałów produkujecie odzież Miko?

Przywiązujemy dużą wagę do dobrej klasy materiałów, jednocześnie zapewniają naszym klientkom korzystne ceny. I nie ma w tym nic sprzecznego! Stawiamy na jakościową bawełnę, doskonały i ekologiczny len, a także wiskozę. Coraz więcej naszych produktów wykonywanych jest z eko-materiałów. W naszej ofercie dostępne są także ubrania damskie z tkaniny Tencel (lyocell), która jest produkowana z celulozy drzewnej. Jest to materiał w 100% biodegradowalny.

 

Skąd mam wiedzieć, jaki rozmiar ubrania Miko wybrać?

Wszystkie ubrania dostępne w e-sklepie Miko mają załączoną tabelę rozmiarów. W niej znajdują się wszystkie informacje odnośnie dokładnych wymiarów każdego ubrania. Dane podane są w centymetrach, a odzież mierzona jest na płasko, bez rozciągania.

Wybierają ubranie z Miko – sprawdź, który rozmiar odpowiada Twoim wymiarom. Nie sugeruj się tylko rozmiarówką, zaufaj centymetrowi! Dobrą metodą jest zmierzenie swojego ulubionego ubrania, a następnie dopasowanie jego wymiarów do tych, które znajdują się w tabeli dostępnej w galerii wszystkich naszych produktów.

 

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Zrobiłaś błąd podczas składania zamówienia? Rozmyśliłaś się lub chcesz dodać coś jeszcze do opłaconego koszyka? Jeśli nie dostałaś potwierdzenia wysyłki towarów – skontaktuj się z nami bezpośrednio: telefonicznie lub mailowo. Razem z pewnością znajdziemy rozwiązanie!

 

Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym Miko?

Zamówienia można dokonać bezpośrednio w naszym e-sklepie. Wystarczy wejść w konkretny produkt, który Cię interesuje, a następnie wybrać odpowiedni rozmiar lub/i kolor. Dodaj produkt do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, czyli: możesz przejść bezpośrednio do koszyka i dokończyć swoje zamówienie lub przeglądać dalej produkty.

W celu realizacji zamówienia, wybierz ikonkę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu. To miejsce, w którym znajdują się produkty, które chcesz kupić. Tutaj wybierz też sposób dostawy oraz rodzaj płatności. Po kliknięciu "Zamawiam" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli posiadasz konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie – możesz też wykonać zakupy bez rejestracji lub założyć nowe konto klienta). Po uzupełnieniu danych i zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "Podsumowanie".

 

Gdzie znajdę wszystkie aktualnie dostępne ubrania damskie Miko?

Wszystkie nasze produkty dostępne są na stronie: miko.com.pl. To tutaj możesz sprawdzić aktualną ofertę, dowiedzieć się więcej o produktach.

 

Czy muszę się zarejestrować w sklepie Miko, by dokonać zakupu?

Nie, w Miko istnieje możliwość wykonania zakupu bez rejestracji. Założenie konta w sklepie wiąże się jednak z przywilejami, z których warto skorzystać. Należy do nich:

- podgląd statusu realizacji zamówienia,

- dostęp do pełnej historii zakupów,

- brak konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,

- możliwość otrzymania rabatów i kuponów uprawniających do zniżek.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu jednego dnia roboczego – działamy szybko i sprawnie, jeśli tylko produkt jest na naszym magazynie. Często udaje nam się spakować produkt nawet w 15 minut! Później pozostaje tylko czas dostawy od kuriera. Więcej informacji na temat naszych dostaw i realizacji zamówienia znajdziesz tutaj: https://miko.com.pl/sposob-czas-koszt-dostawy.

 

Czy można oddać zakupiony produkt?

Oczywiście – każdemu klientowi sklepu Miko przysługuje prawo do zwrotu towarów zakupionych przez internet. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów, wymian oraz reklamacji znajdziesz tutaj: https://miko.com.pl/zwroty-i-reklamacje.

 

Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeśli w zamówieniu było kilka produktów?

Tak, możesz dokonać zwrotu dowolnej liczby towarów.

 

W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za oddany artykuł?

Jeżeli płatność za otrzymane zamówienie nastąpiła za pośrednictwem karty kredytowej lub płatności online (PayU), zwrotu pieniędzy dokonujemy na rachunek bankowy, z  którego dokonano płatności. Jeżeli towar został wysłany przesyłką za pobraniem, wówczas klient może skorzystać z jednej z trzech opcji:

  • przelew na rachunek bankowy – w tym celu należy podać numer rachunku,
  • przekaz pocztowy na adres klienta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl